JEMPUTAN MENYERTAI
MAJLIS TILAWAH AL-QUR'AN BRAILLE 2014
KL Braille Resources
dengan kerjasama Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor (PPAS) akan menganjurkan
Majlis Tilawah Al-Qur’an Braille kali-5.
Penyertaan adalah terbuka
kepada individu cacat penglihatan berusia 11 tahun ke atas dan boleh membaca
dengan lancar Al-Qur’an melalui kaedah tulisan Braille.
Pendaftaran peserta boleh
dibuat dengan mengisi borang yang disediakan, yang boleh dimuat-turun di Borang TAB2014. Tarikh tutup pendaftaran ialah pada 16 Mei
2014.
Nota: Bagi calon-calon persendirian yang memerlukan bantuan untuk pengisian borang, sila hubungi urusetia di 03-4032 2111.
Nota: Bagi calon-calon persendirian yang memerlukan bantuan untuk pengisian borang, sila hubungi urusetia di 03-4032 2111.
Peringkat Saringan
Acara saringan, sekiranya perlu, akan dijalankan pada ketetapan berikut:
Acara saringan, sekiranya perlu, akan dijalankan pada ketetapan berikut:
Tarikh: 20 Jun 2014, Jumaat (Tarikh baru)
Masa: 9.00 pagi – 5.00 petang
Venue: Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor (PPAS)
Jalan Kelab Golf 13/6, Seksyen 13,
40100 Shah Alam, Selangor.
Peringkat Akhir
Lima orang qari dan lima
orang qari’ah adalah layak ke peringkat akhir yang dijadualkan seperti berikut:
Tarikh: 21 Jun 2014, Sabtu
Masa: 8.00 pagi – 1.30 petang
Venue: Dewan Auditorium,
Jalan Kelab Golf 13/6, Seksyen 13,
40100 Shah Alam, Selangor.
Semua
peserta peringkat akhir akan menerima sijil penyertaan, wang tunai dan
lain-lain hadiah iringan.
Sukacita kami mengalu-alukan
penyertaan anda dengan mengisi borang pendaftaran yang
disediakan. Pihak penganjur akan menyediakan kemudahan makan-minum sepanjang
hari pertandingan serta kemudahan penginapan khas kepada peserta dan pengiring
dari luar Kuala Lumpur / Shah Alam. Walau bagaimana pun kos perjalanan hendaklah ditanggung oleh
pihak peserta sendiri.
BorangPenyertaan.jpeg |
Sebarang maklumat lanjut mengenai pertandingan ini sila hubungi Emma Suhada di emel kl.braille.resource@gmail.com [Subject: Tilawah Al-Qur'an 2014] atau telefon 03-4032 2111.
No comments:
Post a Comment